۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۴۴

نماینده ولی فقیه در کردستان:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه الگوی همه ملت‌های آزاده در جهان بود.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب ملت مسلمان ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سردار سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه الگویی برای همه ملت‌های آزاده در جهان بود.

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که سلیمانی تنها نبود و هزاران سلیمانی دیگر در کشورمان هستند و راه و روش و سیره وی را به بهترین شکل ممکن ادامه خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زمانی که سردار شهید طهرانی مقدم به شهادت رسید یا اینکه شهید شهریاری به شهادت رسید همه فکر می‌کردند که روند فعالیت‌های موشکی و همچنین هسته‌ای در کشورمان متوقف می‌شود ولی این چنین نشود علیرغم اینکه این عزیزان شهید شدند ولی راه به روش آنها همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: همگان بدانند که با شهادت سردار شهید سلیمانی جبهه مقاومت راه خود را با تلاش و جدیت بیشتر ادامه خواهد داد و تا برافراشته کردن پرچم اسلام از پای خواهد ایستاد.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث می‌شود تا جریان و جبهه مقاومت با توان بیشتری این راه را ادامه دهد.

کد خبر 4815155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha